Wednesday, February 9, 2011

comeback

dah lame sgt tak visit blog ni. dah dekat stahun aku tinggalkn rupenye. naseb bek ade lagi. igtkan dah x active ke ape. hurmmm... terlalu banyak nak diceritakn since last tinggalkan this blog. tp x tertulis law semuanye. aku try laa share slow2 ape y terlintas n teringat kat pikiran ni. kesah hepi, xhepi, xbape nak hepi sume ade tersimpan kemas dlm memory ciptaan Allah ni. Alhamdulillah Allah x limitkan bape gigabyte mind kite boley save. bygkan law otak kite pon ade limit cam memory card, haru biru gak jadinye. dapat file baru, terpakse delete file2 len sb memory da penuh... hehehe. besar betul ciptaan Allah ni. tapi pelik, hanya sesekali je kite sume ingat padaNya. hurmmm... lemah, kerdil nye kite disisiNya kelak. same2 kite xputus berdoa dan saling mengingatkan... aku teringat pada maa y melahirkan dan membesarkan aku. cara maa bangunkan aku solat subuh, bagiku unik dan creative. mungkin pada orang len 'biasa' je. mula2 maa akan kejutkan aku dgn panggil name aku kat umah,'adik. bila aku stil x bangun dari katil, maa akan panggil name penuh aku pulak. name dalam ic lg tu. hahaha. kalau masih x berhasil, maa akan tarik n amek slimut aku, switch off kipas n bukak lampu bilik. huh, ati mane x saket kan law dah tgh ngantok tetibe kene bangun. xcukup tido la konon... tp maa ckp, maa xnak campur, nnt dlm kubur ular dtg belit2, patuk2. besarnye ular tu. isk isk isk... terus pikiran aku terpikir ular y besar tgh belit2 bdn aku y kecik n sekeping ni. takot!!! terus aku bangun, amek wuduk n solat. hurmmm she's my beloved mom, one n only... law ikotkan byk lagi nak cite, tp mate pulak dah layu. makin sepet mata aku y sedia sepet. hahaha... ok, hup dapat coretkan cite len lagi bile ade mase terluang, insyaAllah...

No comments:

Post a Comment