Wednesday, February 9, 2011

ada dalam tiada


rase ni dah terlalu banyak kali dtg menjenguk ati ni... walopon sebenarnye ade depan mata, ade dalam ati, ada dalam doa, tapi bila aku benar2 perlukan, sebenarnya dia tiada disitu. huh... Allah selalu menduga aku dgn perasaan sedemikian. mungkin utk menguatkan ati aku. hanya Allah yang tahu kenapa ujian itu diberikan padaku. pernah rasa itu dtg tiba2 ketika aku dikelilingi bunyi bising, hingar. ntah laa. susah nye nak luahkan. airmata ni dah jadi teman sehidup semati aku. senang benar airmata ni temankan aku, bila ckp jgn kua,jgn dtg pon,airmata ni degil,nk jugak temankan. ramai anggap aku cengeng,manje. sikit2 nak nanges. ahh pedulikan. aku mmg mcm ni. hurmmm... xpelaa, hup n doaku, ape y Allah pinjamkan pada aku sekarang akn Allah ambil dgn care y baek dan tenang dalam atiku... Ya Allah,aku rindukan dia. Subhanallah aku mencintainya. Subhanallah aku menyayanginya. Dari ufuk timur hingga ke barat, selalu dihatiku... dekatkan aku padaMu, Ya Rahman, Ya Rahim...

No comments:

Post a Comment