Friday, February 25, 2011

bila ujian dari Allah tiba

"nurul". pastu ak pon menapak laa masuk,jumpe doc ak tu. hurmmm... "apa pasal awak dtg jumpe saye?" mmg soalan tu laa yang salu doc tanye ngn aku. ak dah sengeh sbm duduk kat kerusi lg. dah terbayang camne die nak soal ak macam2. "tiap kali awak datang aaar,mesti berat turun punye. apa pasal? awk tarak makan ka?" hahaha ak gelak je. makan laa doc tp da xnk nek berat jugak. "jari2 ni salu je kebas2 laa doc. pastu cepat sgt rase penat. mkn sket rase nk muntah je. bile mkn 2-3suap,da kenyang"... "aiyoo,saya banyak susah ati laa sama awak nurul. pigi baring sana, saya mau cek" ak pon baring laa. doc xcakap pape,tapi juz geleng2 kpale. kdg2 angguk. ntahlaa, aku pon xpaham ape. hihihi... "ok. bgn. pigi duduk sane"... awak dtg lg 2minggu jumpe saya aaar. mau ambik darah. awak punye jantung aaar....." ak tgh beriye nk dgr tetibe doc da diam... hurmmm... "jantung saye nape doc?" doc geleng2 kple je "awak dtg je lg 2 minggu. lg 2 minggu ye,jgn lupe" ak cume senyom. dah taw dah, law ak xmuncul lg 2minggu kat klinik die, die y kn tepon ak smpai dpt. hahaha... itulaa doc ak. Dr. Maha Jasa Kuljit Singh. sgt baek... ak hup sgt x kne amek arteri blood lg. saketnye amat. skrg plak saketny kpale. ak terpakse tgl blog ak jap. for now, ubat n rest... salam...

No comments:

Post a Comment